:: Головна :: :: Пошта :: :: Пошук :: :: Оголошення :: :: Форум ::
Меню
>>> Головна
>>> Про проект
>>> ТЕМА ДНЯ
Повідомлення
>>> БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ:
>>> УКРАЇНІСТИКА за КОРДОНОМ
>>> УКРАЇНОМОВНІ ТВОРИ:
>>> КОРИСНІ РЕСУРСИ
>>> СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА
>>> З ТВОРЧОГО ДОРОБКУ:
>>> ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ
>>> ИГРОМАНИ. Дискусійний клуб
ФАЙЛИ
Контакт

Библиотека и молодежь
Бібліотекарі усіх країн - єднайтесь!
5Books: Все про книжки
Сельская библиотека БЛОГ Борисовской црб Минская обл. Республика Беларусь
>> Библио.net
>>Блог відділу мистецтв Тернопільської ОБД
>>Методична служба публічних бібліотек Києва
>>Могилянська Бібліотекарка
>>Записки рядового библиотекаря
>>Моя профессия - библиотекарь
>>Библиотекарша
>>Библиолента
>>Библиотека без барьеров
>>Неофіційний вісник ОУНБ
>>Электронный читальный зал
>>Я - бібліотекар
>>Дневники злой библиотечной девы
>>Инновации в библиотеке
>>Методист библиотеки
>>Мышь Библиотечная
>>Библиотеки. Региональные центры чтения
>>Бібліотечно-інформаційний центр «Слово»
>>Bibliomistok
>>Libr.Net
>>Бібтех
>>Пан бібліотекар
>>Блог библиотекаря
>>Библиотекарь Тимофеева
>>День за днём ...
>>Библиотечный калейдоскоп
>>Блог бібліотекаря Галини Симоненко
====================================
>>> Ресурси холдінга

Дискуссионный клуб "Библиофан"
  Мои научные новости
  Жизнь - это бесконечная череда мгновений
Открой для себя новую жизнь

  Мой дом

Вітаємо Вас на Бібліотечному інформаційно-освітньому порталі 

ТЕМА ДНЯ
Библиотеки, оплот мракобесия

"Они могли бы стать прибежищем для интеллектуалов — но вместо этого превращаются в кладбища, где ничему живому места нет. Читатели уходят в виртуальное пространство — там есть любая информация и получить ее легко".
Дмитрий Губин,  Блогер, журналист, теле- и радиоведущий, писатель

Докладніше...
Маркетинг і бібліотека
Рейтинг: / 36
ГіршаКраща 
СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА - Пропонують практики і науковці

Розглядаються можливості використання принципів і методів класичного маркетингу у діяльності бібліотеки. Подано практичні рекомендації з проведення маркетингових досліджень і використання  ПЕОМ для їхньої обробки.

Зробивши бібліотеки придатком соціально-ідеологічної сфери, держава перетворила їх у інфантильні господарчі об'єкти, які повністю утримувалися, а отже і керувалися нею, а бібліотекознавство звузила до соціально-культуpологічного аспекту. Вітчизняна політекономіка нехтувала їхнім виробничим аспектом заради ідеологічного, тому й фінансування будувалося на абстрактних показниках, таких як розмір книжкового фонду чи кількість читачів. Внаслідок цього бібліотечні функції інтерпретувалися як моральні, духовні категорії, за які брати гроші аморально. Цьому сприяла й вітчизняна історія виникнення та розвитку бібліотек - вони створювалися прогресивно настроєними членами суспільства виключно для просвіти народу. У сьогоднішньому прагматичному світі, який визнає лише економічні регулятори господарської діяльності, життя бібліотек виразно змінилося. Всепpоникнення економічного мислення у суспільство змушує їх самофінансуватися замість практики вимагання чи очікування коштів від владних структур. Теза, що свої соціально-культуpні потреби населення оплачує через податки відмирає через все зростаючі масштаби і рівень цих потреб і зменшення державних видатків на них.

З бажання хоч трохи допомогти тим бібліотекарям, які цього прагнуть, зрозуміти суть комерційного маркетингу по відношенню до бібліотек, і зародився цей посібник.



МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ УКРАЇНИ  
НАЦІОНАЛЬНА ПАРЛАМЕНТСЬКА БІБЛІОТЕКА УКРАЇНИ
ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЦЕНТР З ПИТАНЬ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВА 

Г.Г. Міщенко

Маркетинг  і  бібліотека

КИЇВ   -  2004

 


ББК 65.9 (4УКР) 497.8 М. 71
УДК 023: 338.2 (477)

У наш час, коли ідеологічна функція бібліотек, як соціальне і пропагандистське замовлення державної влади, нею ж і фінансоване, виявилася досить умовною, галузь постала перед питанням, як довести свою необхідність суспільству і кожній людині зокрема. У зв’язку з цим, бібліотекам потрібно якомога швидше перейти від утриманської філософії до бізнесової, підприємницької і навчитися працювати у нових економічних умовах, на нових засадах. На порядку денному постала проблема зміни всієї системи поглядів суспільства на бібліотечно-інформаційну діяльність, вироблення її нової концепції і філософії задля взаємної користі споживача і бібліотекаря.

У виданні розглядаються можливості використання принципів і методів класичного маркетингу у діяльності бібліотеки. Подано практичні рекомендації з проведення маркетингових досліджень.

Розраховано на бібліотекознавців, керівників і працівників бібліотек.

Науковий редактор                     В. Медведєва, професор,  канд. пед. наук

ISBN  966-7547-27-2

©   Національна парламентська  бібліотека України, 2004
©   Г. Міщенко, 2004


ЗМІСТ

Вступ

Маркетинг як філософія господарської діяльності

Підприємницька концепція бібліотечної діяльності

Маркетингова концепція бібліотечної діяльності

Маркетингові дослідження.

Методика та інструментарій маркетингових досліджень.

Дослідження середовища бібліотечної діяльності

Маркетингові дії

Бізнес-план.

Використання комп'ютерних технологій

 

 


< Попередня   Наступна >
>>> Головна | >>> Про проект | >>> ТЕМА ДНЯ | Повідомлення | >>> БІБЛІОТЕКИ УКРАЇНИ: | >>> УКРАЇНІСТИКА за КОРДОНОМ | >>> УКРАЇНОМОВНІ ТВОРИ: | >>> КОРИСНІ РЕСУРСИ | >>> СУЧАСНА БІБЛІОТЕКА | >>> З ТВОРЧОГО ДОРОБКУ: | >>> ЧИТАЛЬНИЙ ЗАЛ | >>> ИГРОМАНИ. Дискусійний клуб | ФАЙЛИ | Контакт |
Підпишіться на новини!

Новый сервис

   http://mysciencehighlights.org/ Мои научные новости -- уникальная возможность получать абстракты из полторы сотни англоязычных журналов по всем академ темам на имейл или посредством новостной ленты! Вам всего лишь необходимо зарегистрироваться,  указать тему,  ключевые слова,  и сведения о новых публикациях с высокой степенью ревалентности вам обеспечены! Информация о  ресурсе тут

ЗНАЙОМТЕСЬ:
Популярні
Інтернет-ресурси
Зараз на сайті:
Гостей - 62
 
 
©Copyright 2005-2007 Бібліотечний інформаційно-освітній портал
Використання інформації з рекламних та інших матеріалів цього сайту для передруку, внесення в бази даних для подальшого комерційного використання, розміщення матеріалів в ЗМІ та мережі інтернет можливе лише за умови розміщення прямого посилання на сайт http://www.librportal.org.ua

:: up::
bigmir)net TOP 100